Home » » Urutan Asmara Kama Sutra Atau Cakar Rimau

Urutan Asmara Kama Sutra Atau Cakar Rimau

Thursday, March 21, 2013 0 comments
Foreplay atau permainan sebelum asmara atau cakar rimau adalah satu perkara yang perlu dalam menjadikan hubungan seksual lebih nikmat dan bermakna. Foreplay sebenarnya lebih diperlukan dan diingati kerana kepuasannya berlainan dan kelainan ini akan menjadi hubungan seks selepas itu lebih tinggi klimaknya.

Urut badan adalah salah satu cara untuk melakukan foreplay. Keadaan bilik perlu sesuai. Perlunya, tidak terlalu terang atau tidak terlalu gelap. Pastikan suhu yang nyaman dan selesa sebelum mengurut. Sewaktu mengurut tidak perlu terlalu berbogel bahagian badan yang tidak diurut perlu ditutup dengan kain. Kesejukan akan mendinginkan suasana yang baru hendak panas.

Urutan perlu dilakukan dengan minyak yang sesuai. Diantaranya ialah minyak bayi atau minyak zaitun yang berbau wangi. Elakkan mengurut dengan minyak yang panas. Jika tersalah urut atau terpegang di tempat yang sensitif pedih jadinya.

Minyak perlu dituang pada tapak tangan dan digosok-gosok dahulu tapak tangan itu untuk menghangatkan minyak. Kemudian barulah disapu pada bahagian yang hendak diurut.

Mulakan urutan pada punggung dahulu. Gosok perlahan-lahan dalam pusingan jam atau lawan jam. Kemudian naik ke pinggang. Pada bahagian pinggang ini, gunakan kedua-dua tangan. Bermula dari pinggang letakkan tangan dikedua-dua belah pinggang dan urut ke atas. Sapukan minyak pada tapak tangan jika minyak sudah kering. Urutan jangan terlalu kuat atau terlalu perlahan. Tangankan pada pasangan anda bahagian mana yang rasa selesa bila diurut.

Kepalkan kedua-dua tapak tangan dan tumbuk perlahan-lahan. Bila pasangan sudah terasa selesa, urut pada bahagian bawah. Jangan sapukan minyak dan gunakan kedua-dua tapak tangan. Lanjutkan urutan ke bahagian lengan dan tangan.

Seterusnya urutan pula pada bahagian kaki. Bermula pada bahagian paha dan turun ke bahagian betis. Gunakan ibu jari untuk menekan bahagian tapak kaki. Kemudian gunakan jari-jari tangan anda untuk teruskan memicit tapak kaki.

Jangan lupa bersihkan tapak kaki terlebih dahulu. Urutan kepala turut membantu rasa lebih santai dan selesa. Mulakan dengan usapan perlahan-laham di kepala dengan jari. Kemudian lakukan urutan di belakang telinga. Lakukan dengan berulang-ulang kali.

Urutan diatas adalah untuk melegakan ketegangan dan menenangkan. Untuk urutan yang lebih memberahikan, cara urutan perlu ditukar kepada yang lebih lembut dan sensitif.

Gunakan hujung jari, sentuh lembut dan gerakkan hujung jari secara perlahan pada garis atau alur pada puting buah dada sebelah kanan tanpa putus. Puting dada sebagai pusat gerakkan dalam bulatan lawan jam bermula kecil kemudian besarkan bulatan sehingga meliputi seluruh buah dada.

Teruskan gerakan hujung jari ke bahagian perut tuju ke pusat. Pusat sebagai mula gerakkan hujung jari bermula bulatan kecil membesar perlahan dan kemudian meliputi seluruh perut.

Selepas itu daripada perut gerak semula ke bahagian buah dada sebelah kiri dan puting tanpa putus gerakan yang perlahan. Ulanglah sebanyak mana yang mahu. Cara lembut ini bukan sahaja untuk wanita alah boleh untuk meningkat berahi lelaki.

Urutan asmara perlu dilakukan dalam keadaan yang selesa dan tenang. Setiap bahagian urutan ambillah masa yang sesuai. Urutan perlu dilakukan kepada kedua-dua pasangan. Urutan ini boleh menambah kemesraan dalam hubungan suami isteri.

Sumber http://ilmukahwin.blogspot.com
Tolong Dermakan Klik Nuffnang Anda Dibawah...Terimakasih

0 comments:

Post a Comment