Home » » Membuat Payudara Indah

Membuat Payudara Indah

Sunday, March 24, 2013 0 comments
membuat payudara indah Dalam merawat payudara, anda perlu lebih berhati-hati dibandingkan dengan merawat bahagian tubuh lain kerana kulit penutup payudara lebih lembut dan nipis dibandingkan kulit bahagian tubuh wanita yang lain. Dan perlu diperhatikan juga bahagian puting susu, dimana pada bahagian tersebut kulitnya lebih lembut dan lebih peka lagi. Dan untuk membuat payudara menjadi indah, anda perlu merawatnya sentiasa.
Jika payudara tidak terlalu kotor kerana banyak aktivita anda yang mengeluarkan keringat, hindarilah menggunakan sabun diarea tersebut, kerana beberapa jenis sabun dapat mengeringkan kulit disekitar payudara. Dan anda boleh menggunakan pelembab ringan atau minyak sweet almond setiap dua hari sekali jika puting susu terlihat pecah-pecah. Tambahkan juga beberapa titis minyak essensial seperti lavender, dan neroli untuk melembutkan sekaligus mengharumkan payudara anda.
Selain itu, Anda juga boleh menghindari menggosok payudara dengan cara yang kasar, kerana bila ada lecet, boleh membuat putung susu terasa sakit dan pedih.
Tolong Dermakan Klik Nuffnang Anda Dibawah...Terimakasih

0 comments:

Post a Comment