Home » » Posisi sex

Posisi sex

Thursday, March 7, 2013 0 comments
woman, on, top, missionary, gaya, seks, bercinta, sex Teknik Bersetubuh-Barat Sebenarnya terdapat banyak posisi persetubuhan yang diketahui di Timur mahupun di Barat. Namun begitu, kebanyakkan dari posisi jimak adalah lebih kurang sama, dan kebanyakan posisi jimak itu adalah merupakan posisi sementara. Ini kerana bersetubuh dengan posisi biasa iaitu perempuan di bawah dan suami di atas itu adalah yang paling popular dan cukup menyenangkan.

Illustrasi di atas, isteri berada di atas dan melawan arus sedangkan suami berada di bawah dalam keadaan terlentang. Di kedudukan ini isteri akan berdayung, mengambil alih tugas suami. Suatu yang menarik bagi diperhatikan ialah posisi ini membolehkan suami menusukkan zakarnya agar masuk terbalik dari keadaan biasa. Keadaan ini memberikan rasa yang berbeza kepada isteri. Kemungkinan untuk suami lambat inzal memang ada kerana posisi ini mirip kepada posisi melawan arus dan paksi bumi yang diketahui di kalangan masyarakat melayu.

Illustrasi ini pula, Isteri disetubuhi dari arah belakangnya. Dengan posisi ini, suami berpeluang mengusap buah dada isteri dengan bebas. Zakar suami dapat menusuk dengan dalam ke dasar faraj. Namun begitu harus diingat bahawa mungkin posisi ini tidak disukai oleh isteri.

Dapatkan teknik bersetubuh disini http://bit.ly/kvz0IN
Sumber :lmukahwin.blogspot.com
Tolong Dermakan Klik Nuffnang Anda Dibawah...Terimakasih

0 comments:

Post a Comment