Home » » Tusukan Kali Pertama

Tusukan Kali Pertama

Thursday, October 11, 2012 0 comments

Tusukan Kali Pertama

Sebenarnya tujuan saya menulis post ini adalah untuk menjawab salah-satu pertanyaan yang telah saya terima melalui email. Ianya datang dari seorang suami yang bertanyakan bagaimanakah cara yang betul untuk memasukkan zakar ke dalam faraj isteri ketika mereka sedang melakukan hubungan intim.
Ya, mungkin anda berpandangan persoalan ini merupakan suatu yang remeh dan sebenarnya senang saja untuk melakukan perkara tersebut.
Tapi, tahukah anda, jika teknik yang anda gunakan salah untuk melakukan persetubuhan bersama isteri anda, ia boleh memberi kesan buruk kepada isteri anda. Isteri anda mungkin nanti akan sakit akibat perbuatan “salah masuk” anda tu.
Dalam artikel kali ini, saya akan kongsikan bersama anda bagaimana untuk mengelakkan daripada perkara ini terjadi.
Tapi sebelum itu, mari kita lihat dulu apakah tanda-tanda bahawa isteri anda benar-benar telah bersedia untuk menerima tusukan zakar anda ke dalam farajnya. Bagaimana anda boleh mengetahui bahawa sesi foreplay anda benar-benar telah sempurna. Anda sebenarnya tidak boleh untuk melakukan tusukan zakar anda jika isteri anda masih belum bersedia. Ini akan menyebabkan isteri anda sakit nanti.
Berikut merupakan tanda-tanda isteri anda telah bersedia untuk menerima kemasukkan zakar anda ke dalam farajnya:
  • Nafas isteri anda bertambah kencang dan laju
  • Faraj dan badan isteri anda bergerak secara lebih laju
  • Anda akan nampak anak mata isteri anda “menghilang” dan memandang ke atas
Jika tanda-tanda ini anda telah lihat ketika anda bersama isteri anda, maka dia memang dah bersedia untuk menerima zakar anda.
Berikut merupakan langkah-langkah yang harus anda ambil untuk memastikan cara yang betul untuk anda memasukkan zakar ke dalam faraj isteri anda:
  1. Ketukkan secara lembut kepala zakar anda pada bahagian kiri bibir faraj isteri anda 3 kali, kemudian pada bahagian bibir sebelah kanan faraj 3 kali juga.
  2. Kenakan kepala zakar anda pada klitoris isteri anda 3 kali juga.
  3. Sebelum anda memasukkan zakar anda ke dalam faraj isteri, pastikan zakar anda benar-benar telah keras dan padat. Jika belum yakin lagi, anda boleh minta isteri anda untuk merangsang anda dengan menyentuh zakar anda dengan lemah-gemalai.
  4. Masukkan zakar anda ke pintu faraj secara perlahan-lahan. Jangan secara kasar untuk kali pertama.
  5. Tusukkan pada permulaan haruslah dituju ke dinding sebelah kanan dan kiri dalam faraj. Ini agar membolehkan keseluruhan dinding bahagian dalam farah isteri anda mencengkam zakar anda. Perkara ini amat penting untuk dilakukan supaya kesemua reseptor saraf deria pada dinding faraj isteri anda dirangsang secara maksimum agar memberi nikmat yang lebih kepada isteri anda.
  6. Seterusnya anda boleh menghalakan tusukan zakar anda pada bahagian tengah, atas bahagian dinding serta bawah dinding faraj isteri anda.
  7. Sekiranya anda dapati mana-mana 5 kawasan tersebut (kanan, kiri, tengah, atas dan bawah) isteri anda memberi respon mengerang dengan kuat dan bernafas dengan lebih kencang, maka anda harus lebihkan pergerakkan pada bahagian tersebut.
  8. Ini menunjukkan isteri anda mendapat rangsangan dan nikmat yang lebih ketika anda menghalakan tusukan pada bahagian tersebut.

Dari sini anda pasti nampak bahawa komunikasi diantara anda dan isteri anda amat penting. Isteri anda haruslah bersikap lebih terbuka bukan malu-malu kucing untuk memberi feedback kepada anda dengan memberitahu pada bahagian manakah ketika anda melakukan tusukan memberi nikmat yang lebih kepada dia.

Dalam masa yang sama juga, anda sebagai suami juga haruslah membuang sifat ego anda dengan menurut apa yang isteri anda mahukan.
Barulah nanti dua-dua akan mencapai nikmat ketika bersama dan bukan hanya satu pihak sahaja yang mendapat kepuasan ketika hubungan intim anda.

Tolong Dermakan Klik Nuffnang Anda Dibawah...Terimakasih

0 comments:

Post a Comment