Home » » Cara Memuaskan Pasangan

Cara Memuaskan Pasangan

Tuesday, October 9, 2012 0 comments
Kebanyakan dari wanita  mengalami orgasm yang sangat nikmat ketika sedang bersetubuh di mana badan mereka seperti mengigil di sebabkan terlalu nikmat. Namun, ada juga sebilangan wanita tidak mampu mengalami orgasm seperti itu di sebabkan pasangan lelakinya tidak berjaya memberi sensasi yang di perlukan untuk wanita mencapai orgasm.

Berikut adalah tiga perkara yang lelaki perlu ada untuk memuaskan wanita dalam hubungan seks.


Kemahiran oral seks yang tinggi.

Cara yang berkesan untuk memantapkan kemahiran oral seks adalah dengan berlatih, berlatih dan berlatih. Cuba pada pasangan anda dengan kemahiran yang anda belajar melalui bacaan.Mahirkan diri untuk merangsang biji kelentit sebelum anda memulakan persetubuhan. Belajar juga gerakan lidah pada vagina pasangan anda yang membuatkan pasangan anda tidak senang duduk.

Stamina yang kuat.

Wanita perlukan masa yang lama sedikit dari lelaki untuk klimaks,jadi anda sebagai lelaki memerlukan stamina yang kuat untuk memuaskan dan seterusnya membantu mereka mengalami orgasm.Lakukan senaman yang bersesuai seperti kegel exercise untuk meningkatkan stamina anda di bilik tidur.

Zakar yang keras dan besar.

Anda boleh membesarkan zakar anda dengan menggunakan pill,pump dan kaedah semula  jadi. Tanpa mengira kaedah mana yang anda gunakan, zakar yang keras dan besar penting untuk memberi kepuasan yang lebih pada pasangan wanita anda.
Untuk keterangan lebih lanjut, lawati laman disini untuk lelaki berkahwin

Tolong Dermakan Klik Nuffnang Anda Dibawah...Terimakasih

0 comments:

Post a Comment